حضور ماشین سازی اراک

در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

ماشین سازی اراک با حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری کشور است، توانمندی های خود را در معرض بازدید دست اندركاران و متخصصان این صنعت قرار داد.
به گزارش روابط عمومی و صنعتی ماشین سازی اراک، این رویداد با شعار"صنعت نفت، جهش تولید، بهینه سازی فناورانه" از ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز شد و تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه داشت.
در این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، حدود 1500 شرکت داخلی و 250 شرکت خارجی از 12 کشور جهان شرکت کردند.
در این نمایشگاه بازدید کنندگان از غرفه ماشین سازی اراک که در سالن 8 در کنار مجموعه های بزرگ نفتی و کارفرمایان اصلی واقع شده بود، از نزدیک با فعالیت ها و اقدامات و پروژه های شرکت آشنا شدند. شایان ذکر است به دلیل موقعیت غرفه ماشین سازی اراک در سالن 8 این نمایشگاه، مقامات بلندپایه از جمله دکتر ابراهیمی نماینده مردم اراک در مجلس شوراي اسلامي، جواد اوجی، وزیر نفت و محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مدیران ارشد صنعت نفت، مدیران شرکت های توانمند بخش خصوصی و اکثر کارفرمایان و شرکت‌های فعال در حوزه نفتی،گازی و پتروشیمی از غرفه این شرکت بازدید کردند.


دکتر محسن احمدی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان نیز در راس هیاتی از مدیران ارشد صندوق، از جمله معاون مالی و سرمایه انسانی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، مدیر حوزه مدیریت صندوق و همچنین مدیران عامل هلدینگ پتروفرهنگ و هلدینگ انرژی سپهر و شرکت های تابعه با حضور در غرفه ماشین سازی اراک در جریان مذاکرات، توافقات و رایزنی های این شرکت در مدت برگزاری نمایشگاه قرار گرفت و با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره گفتگو نمود.


با حضور مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان سه تفاهم‌نامه همکاری بین هلدینگ پتروفرهنگ و شرکت ماشین‌سازی اراک و مدیران عامل این شرکت‌ها به امضا رسید. بر اساس این تفاهم‌نامه‌های یکساله، ماشین‌سازی اراک و پتروفرهنگ در زمینه تامین تکنولوژی طرح‌ها، تامین منابع مالی و همکاری در ساخت تجهیزات مورد نیاز سه طرح شیمیایی لاوان، آریا و مهتاب پارسیان همکاری خواهند کرد.

 

سرائی مدیرعامل ماشین سازی اراک در روز پایانی نمایشگاه در گفتگو با مدیران عامل و مدیران بازاریابی گروه های تولیدی مستقر در غرفه، بر پیگیری آنچه که در طول نمایشگاه بدست آمده و ادامه ارتباطات حاصل شده، تاکید نمودند تا رایزنی های انجام شده در طول نمایشگاه نتایج مثبتی برای شرکت به ارمغان آورد.

١٦:٠٧  / دوشنبه ٢٤ ارديبهشت ١٤٠٣  / شماره خبر: ٢٥٢  / تعداد نمایش: 1939