به منظور ارتقای کیفیت فروش و خدمات

همایش سراسری نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش دیگهای بخار ماشین سازی اراک برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی و صنعتی ماشین سازی اراک، روز دوشنبه مورخ ۱۱ مهرماه سال جاری جمعی از عوامل و نمایندگان فروش دیگ های بخار ماشین سازی اراک در سراسر کشور که در زمینه فروش و خدمات پس از فروش دیگهای بخار و آبگرم این شرکت فعالیت دارند، در همایش سراسری که در محل ماشین سازی اراک  به منظور هم اندیشی و ارتقای کیفیت فروش و خدمات پس از فروش برگزار شد، حضور بهم رساندند.

در جریان این همایش که با حضور دکتر سرائی مدیرعامل ماشین سازی اراک، هیات مدیره، مدیران و کارشناسان گروه دیگ های بخار ماشین سازی اراک صورت گرفت، طرفین به بررسی پیشنهادات و نحوه تعامل فی مابین در خصوص همکاری های آتی، بررسی و ارزیابی آخرین وضعیت بازار و تعیین استراتژی های جدید پرداختند.

دکتر سرائی مدیرعامل ماشین سازی اراک در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات نمایندگان گفت:  نمایندگی‌ها با  اشراف به نکات فنی و کیفی محصول و دارا بودن ظرفیت‌های بالای اطلاع‌رسانی و ارتباط مستقیم با مشتریان، می‌توانند به عنوان نماد این مجموعه صنعتی، باعث ارتقای رضایت آنان شوند.

وی با تاکید بر تقویت شبکه نمایندگان در داخل کشور استراتژی ماشین سازی اراک را در زمینه صادرات، ایجاد شبکه نمایندگی درسایر کشورها دانست و تصریح کرد که  تمامی موارد مطرح‌شده در این جلسه مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت وی افزود:  فرایندها در حوزه فروش باید منعطف و قابل بازنگری باشند تا نمایندگان و عوامل فروش گروه دیگ بخار با پتانسیل و توانایی بالای این مجموعه بتوانند سهم بیشتری در بازارهای هدف کسب نمایند.

در ادامه نمایندگی‌های حاضر ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند و در پایان با ارایه لوحی از تلاشها و فعالیت های آنان تجلیل بعمل آمد.



 

١٦:٠١  / سه شنبه ١٢ مهر ١٤٠١  / شماره خبر: ١٥٥  / تعداد نمایش: 5413